Paradise1_ Haftaya gireceğim yarın ve adet olacak gibi kasıklarımda genel bir ağrı var sizce bu normal mı bebeğin hareketlerini de daha hissetmediğim için iyi mi değil mi bilemiyorum korktum o yüzden