Merhaba. 12+5 günlük hamileyim. Öncesinde 3 düşüğüm var. Geçen hafta çok kanamam oldu ama bebek iyi iğne ve progestan verdi doktor. Dün ultrasonda bebeğin etrafında kanama alanını gösterdi doktor. Kesenin 3/2 sini sarmış boşluksuz. Bekleyip görecez dedi doktor elimizden bir şey gelmez dedi. Böyle bir durumu yaşayan vardır muhakkak. Ne kadar sürede azalıyor alan? Veya hep kanama olarak mı boşalttınız o alanı siz?