Eğer çıkmayıp gecikirsen diğer ay hamile kalabilirsin canım. Benim geçen ay reglim 3 gün gecikmişti bir yerde okumuştum rahim kendini hamilelik için hazırlıyor diye. Bu ay adetime 2 gün kala hamile olduğumu öğrendim. Allah sanada nasip etsin inşallah ❤️