Arkadaşlar 10+5 haftalık hamileyim. 2 gündür kasıklarımda ve karnimda ağrılar oluyor. Bazı olaylar yaşadım stres üzüntü üst üste geldi ondan kaynaklı olabilir diye düşündüm. Stres yaptıkça kendimi kasıyorum karnımı rahat birakamiyorum. Bu normal birşey mi yoksa düşük belirtisi ya da başka birşey olabilir mi😔