Sak94 Kızlar merhaba ben 31+4 hamileyim 8. Aydayım. Gümüş kapak ve göğüs ucu kremlerinizi doğumdan ne kadar önce kullanmaya başladınız
KuzeyinAnnesi10 Sak94 krem kullanmaya 35 36 da başla canım kapağı doğum yaptığın o gün direk kullanmaya başlarsın
Yenibirannee KuzeyinAnnesi10 ben ilkinde krem kullandim hic fayda etmedi. Tahinin uzerindeki yağı mi kullansam burda herkes cok fayda görmüş yaa
KuzeyinAnnesi10 Yenibirannee ayva çekirdeği de çok iyi geliyor canım jel yapıyorsun onu dene istersen
KuzeyinAnnesi10 Sak94 lansihon var bende hediye geldi ama ayva çekirdeği jeli de çok iyi geliyormus ondan da yapicam ayva çıkınca