Kızlar yaşayaniniz varsa lütfen yardımcı olun bugün dubhastonu bırakalı 15. gün ve hala adet olmadım 2 gün sonra kan vericem.Hassas prodictor early di galiba ondan aldım yaptım negatif adetiminde 32. Günü bugün hamile olabilir miyim sizce umut ışığı var mı başına gelen var mı ?