Epiduralle normal doğum yaptım. İyiki öyle yapmışım. Doğumhanede dilim dönse doktora beni sezeryana alın diyecektim ıkınmak o kadar zorlayıcı bişey 😬😬 ama iyiki dilim dönmemiş. Şuan hiç birşey olmamış gibi vücudumda hiç ağrı yok. Eve ilk geldiğimiz günler biraz zordu ama çabucak geçti. Karnımda iyileşmesi gereken bir kesik de yok şuan. O yüzden mutluyum