peri5860 canım doğumun kolayı yok. İçeri giren bir şekilde dışarı da çıkıyor. Kanalda sıkışması için beneğinin iri olması lazım iri bebekse zaten kimse risk almaz sezaryene alırlar doktorunu dünle korkma. Sen sürece değil sonuca odaklan. Benim doğumum suniyle gerçekten zordu ama bu başkalarınınkinin de zor olacağı anlamına gelmiyor. Tek avazda doğur inşallah 🌸💕