Özeldeki doktordan başka bir doktora daha gidip eminolmanızı tavsiye ederim. Devlet veya özel. Doktorlar yanılabilir, zaten devletteki size böyle birşey var gibi ama siz yinede tekrar bi tarama yaptırın eminolalım demiş. Allah yardımcın olsun , sağlıkla gelsin bebeğin. Farklı bir doktora daha göstermeni tavsiye ediyorum