Kızlar gece inanılmaz başım ağrıdı acil doktoruna gittim Damar yolu 100lüğün içine 4mg zofran yaptım dedi birde paracerol koydum dedi allah var anında kesti ağrıyı ama acil doktoru sonuçta kadın doğumcu değil gece 5 de soramadım da kendi doktoruma sizin bilginiz var mı zararlımı bu ilaçlar