Dün çatı muayenemde çatı kemiğimin dar olduğu ve normal doğumun risklerinin olduğu söylendi. Doktor bebeğin başı 3 hafta kadardır doğum pozisyonunda olmasına rağmen sezeryan doğum yapmam gerektiğini söyledi. Bende aksine sezeryan doğumdan daha çok korkup baştan beri normal doğum istiyorum. Çok canım sıkıldı, dünden beride moralim bozuk sürekli ağlıyorum. Çatısı dar olupta normal doğum yapabilenler var mı, tecrübelerinizi paylaşır mısınız?