Teacher27 Merhabalar, ben Çamlıca Erdem’de 15 gün önce sezaryen doğum yaptım, çok ilgililerdi, temizlik konusunda takıntılı bir insanım ve özenlilerdi o konuda da, aynı hastanenin
Şubesi aralarında çok bir fark yoktur bence tercih edilebilir. Ekstra olarak bebeğim sarılıktan 2 gün hastanede kaldı sigorta karşıladı orayı,ancak 2 bin civarında diğer işlemlere ödedik doğum harici 😇