Doktorunuza danışın suyu patlatarak susuz bir doğum sakın yapmayın çok zor oluyor bebek inmiyor doğumda birde bulunduğunuz odada sıcak bir su dökünün sürekli ılık değil sıcak ama belden aşşağı hemen başlar açılmanız inşallah sağlıkla gelsin minik güzel hayırlı haberlerinizi bekliyoruz💕🙏