Kaşık biberon ile ver canım hem meme reddi yasamazsin
Bende yeni doğum yaptım ilk başta bende de oldu emme refleksi gelişsin diye emzik verdim (philips avent -meme reddi yapmadi bize)
iki üç kez emzigi azında emince hemen göğsüme dayadım
Birde kandır bebeği gogusune yaklaştır mama damlat az gogus ucuna mama azına geldikçe yalanır emmeyi öğrenir belki biz böyle çare bulduk