Kızlaaar hastane günüm bugün dün aşılamamın 13. Günü idi 51.53 çıktı herkes gebe olduğumu söylüyor ama doktorumdan duyana kadar içim rahat etmeyecek sanırsam allah hepinize nasip etsin bekleyene isteyene herkese sizce durumlr nedir var mıdır cidden 🥹🥹🥹