ayunlu 38+3 haftalık oldum anksiyetem arttı biraz bebek için doğum için değil aslında ama kafaya başka şeyleri takıyorum odaklanamıyorum bwlkide bu yüzden başka şeylere takıyorum siz nasıldınız bu evrelerde