Btl-Als Ben hamileyken de ara ara peçeteye gelen kanlar görmüştüm. Progestan kullanmıştım uzun süre doktorumun önerisiyle. En son 17. Haftalarda yaşamıştım 25. Haftaya kadar falan kullanmıştım. Yine de tedbiri elden bırakmamak lazım, siz doktorunuza görünün. Ama ara sıra da olabiliyor çok şükür ben sağsalim kucağıma aldım Rabbim size de sağsalim kucağınıza almayı nasip etsin 🤗