Yaseminnn2109 benim sadece afedersiniz ishalmisim gibi karın ağrım vardı 10 gün çektim tuvalete gidiyorum bisey yok en son işten izin alıp doktora gittim. Korunma yoktu ama pcoluyum 5 senedir olmuyordu gebelik sordu aynısını söyledim kan bile almadı gebelik testi yapar gelirsin çıkarsa dedi iğne verdi yolladı. 130 lira verdim diye erken gebelik testine yapasım bile gelmedi eşimin zoruyla yaptım yine yok diye düşünüyorum 😀😀 saniyesinde merhaba dedi ufaklık. O değil aynı gün anneme uğramıştım elinden zor kurtuldum göbeğin düşmüş senin yat cekicem diye evin içinde dört döndük 😀 hayırlısı neyse o olsun sizin için. Her gebelik farklıdır bu arada tam adet günümdü benim ama 10 gün öncesinde başlamıştı karın ağrım hala devam ediyor. Umarım gönlünüzce olur