Damlaturkmen hakkı gürkan beye gidiyorum. Çok titiz hicbirseyi atlamamaya çalışan bir doktor. Sormak istediğiniz herseyi sorabiliyor ve odada dilediginiz kadar kalıyorsunuz. Ben doğum yapmadım henüz ama yapana denk geldim “iyi Çok iyi memnunuz ” dediler. Bana düşüğümde kürtaj yaptı, Çok temiz çalışmış her gören doktor rahmin ayna gibi demişti