Halo baby yenidoğan kullanmıştım ben dolaptan satın alıp. İnanılmaz işime yaradı. Kollarını bağlayıp aşağısı rahat olduğu için çok güzel uyudu ve uyku düzeni oturdu oğlumun. Ve ayrıca yenidoğan olan kundak biraz yüksek tog diye biliyorum ki anne karnı sıcaklığını ilk 3 ay aratmasın diye. Bi araştırın isterseniz. Şimdi de kızım için kullanmayı planlıyorum doğduğunda.