ayshegul4534 Gebeliğimin 4. Ayındayım felaket limon yiyorum 2-3 gündür benim gibi olan varmı? Kararsızım çok zararı varmı bilmiyorum
ayshegul4534 Deletedmom56 ya doktorlarıma soruyorum bi sakıncası Yok diyorlar ama ne bileyim 2 tanesini bi oturuşta tuzlayıp yiyebiliyorum 😃
Esraemrah ayshegul4534 bende 6.ayimdayim hala eksi canim cekiyo hala yiyorum ne gibi bi zararo var ki ne bilim hic etkili bi zarari olmadi cnm 😂😂
Turgutbebek ayshegul4534 Bende senin gibiyim 2 3 limoni bardağa sıkıp birazda tuz koyup kana kana içiyorum harika😁
arbustoo hiçbir zararı yok hamileliğimin ilk zamanlarında kilolarca yeşil mandalina ve limon tükettim mide bulantıma çok iyi geldi vede zevkle yiyordum tansiyonum normalde hep büyük 9 küçük 5 tir limonun ektra bir etkisi olmadı çünkü dahada düşürebilir diye korkmuştum bende pozitif etkileri oldu.
CansuCaTurkmen Ben ilk 4 ay çok yedim hala adını duydukça tuzlayıp yiyesim geliyor ve yiyorumda 28 haftalığız bir problem yok şimdilik 🤰🏻👼🏻
ayshegul4534 Valla kızlar bende sürekli giren birisi değilim bu foruma ama şuan bi girdim beni mafettnizz 😃 demekki yalnız değilmişim Ye ekşiyi doğur Ayşe’yi derler ama biz maşallah bugün öğrendik oğluşumuz olacakmış 🤣🤣