Merhaba kızlar ben 13 hafta 4 günlük Ken özel e gittim cinsiyet için önden bacaklarının arasından cıkıntı gözüktü yüzde 80 90 erkek dedi bu zamanda hiç Bi doktor kesin demez dedi yinede yanılma payı bıraktı kordon olur bişey olur dedi ama erkek gibi. Bi oğlum var bu ikinci çok kişi rüyasında kızım olduğunu görmüş hamile kalmadan önce öyle olunca da kendimi kıza cok alıştırdım resmen dumura uğradım acaba böyle pipi gibi görüp detaylı da kız cıkanı var mı yüzde 10 luk ta olda Bi ümit etsem mi sağlıklı olsun herşeyden önce ama hep Bi oğlum Bi kızım Olsun isterdim bu iki oğlan düşüncesine alışabilecek miyim biraz moral verin nolur 😔