poyrazin_annesi28 Roza16 Gayet temiz. Hemsireler doktorlar hepsi iyiydi karsilastiklarim. Sormak istediğiniz başka soru varsa sorabilirsiniz 3 buçuk ay önce doğum yaptım
MerveTeyze Doğum yapanlar yazar ama şu an gebe servisinde yatıyorum henüz 32+3 deyim hemşireler ilgi alaka bence oldukça iyi doktorlar da genel olarak iyi karşılaştığım
Roza16 poyrazin_annesi28 Cevabınız içim teşekkür ederim hayırlı olsun, 🎈sancı odasında pilates topu vs var mıydı birde ten tene temas geç kordon klempleme tarzı şeylere dikkat ediliyor mu
poyrazin_annesi28 Roza16 Sagolunn siz de hayırlısıyla kucağınıza alın 🌸Plates topu falan yok tabiki devlet Hastanesi’nde anca kendiniz götürebilirsiniz belki. Ten tene temas hakkında bilgim yok çünkü sezaryen oldum 🥺