Lale12 ben gebe okuluna gidiyorm . Hatta yarında gidicem inşallah. Anlatım yapan ebe hem gecelik hempijama takımı alın dedi ikisininde rahatlığı çok ayrı gerçekten iyiki aşmışım diyorm. Normal doğumda gecelik baya iyi oluyor özel bölge havalandığı için dikişlerde hızlı iyişir.. ilklerde gecelik giyerim diye düşünüyorum. Pijama takımıda aşırı rahat birşey alabilmişim şükür kargo daha bugün geldi denedim çıkarasım gelmedi üstümden 😂