Miniktavsannn canim gitmeden hastaneye. 1 takim ve bir bez koyup paketledim. Amaliyatdan sonra bebegi hic besigine koymadim hep kucagimdaydi, ben kalkamiyordum cunku alamazdim. İki bacagimin ortasina koyup altini ustunu degistrdim. Hemsire gelip yurutdu sonda cikti ilk tuvaletede yardim etdi sagolsun. Sonrasinda kendim gitdim. Cok sukur zor olmadi Allah yardim etdi. Diger ogluma annem bakiyordu esimde hastaydi kovit doneminden almadilar.