Üzülmeyin rabbim kolaylığını veriyor yeter ki bebisler sağlıklı olsunlar bende 90 ile hamile kaldim 35+3üm 100 kiloyum suan doğuma heralde bi 105 le falan giderim diye düşünüyorum eğer gerçekten kilonuzdan raharsizsaniz ve bebekte iyi beslensin kilo alsın derseniz insta da gebe diyetisyeni mervenur Aksoy var tavsiye ederim bebise kilo aldirirken sizi zayiflariyor sayfasını inceleyin derim benim fırsatım olmadı ama emzirme döneminde süt kalitesi hemde zayıflamak için düşünüyorum