35 haftalığa giriyorum kızlar resmen belim tutulmuş gibi kitlenmiş gibi 3 gündür yattığım yerde ağrıyor öleceğim ağrıdan fizik tedavi gördü egzersiz verdi eczaneci magnezyum verdi doktorum parol verdi ama delireceğim yok böyle bir ağrı bıçak sokuluyor gibi sizde de varmı bu durum çözüm önerileriniz neler lütfen birşey söyleyin çok kötü durumdayım