Merhaba kızlar ben 36 haftalık bir gebeyim bebeğimin 2 gün önce görüşü vardı 3 kilo 50 gramdı doktorum izne çıkıcakmış ya 37+6 da ya da 38+5 te alabilirim dedi bebeğimin 37 de doğurursam 3.700-4 arası olur dedi tahmini ama 38 i beklersem 4.200 olur tahmini dedi bende beklemek istemiyorum erken gelir diye korkuyorum sizce ne yapmalıyım 🥹