Merhaba arkadaşlar 36+2 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı çok şükür herşey normal dedi doktor nst çekil gel bir de ondan sonra bakalım dedi çekildik gittim yanına haftaya sabah 8 de hasta kabulden kayıt oluştur Triyaj bölümü var oraya git dedi hiç bir açıklama yapmadı aklım takıldı nasıl birşey yapılmazsa olmaz birşey mi eşim işten izin alacak ona göre hastane 45 dk mesafede çok erken çıkmamız gerekiyor ve bir kızım 2 var yaşında onu o saatlerde pek sürüklemek istemiyorum annemde işte olacak kızımda özel kliniğe gitmiştim hep hiç istemedi doktorum bu bebeğimizde devlete gidiyoruz ilk defa karşılaştım