hopefortomorrows Ayazmom_ 116 gün var. Bir yandan onun hareketleri varlığı beni çok mutlu ediyor. Bir yandan da zor bir gebelik geçirdiğim için artık hızlıca zaman aksın istiyorum. Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Ceferovs07 Uygulamaya göre son 30, bebeğin gelişimine göre son 25, sezeryan olma durumu olursa son 16 gün😂 Bakalım nası olucak🫠
Dilek060 Ayazmom_ son 18 gün mü heycan korku merak sevinc hepsi bi arada 37+3 geliyor gelmekte olan ikinci yavrumu alacagim kucağıma inşallah
Elitopatra25 Zeynep_ze inan bana çok çabuk geçiyor geçmiyor diye düşünme bak o kadar zaman geçmiş üstünden 82gunun kalmış o kadar zaman geçmiş 82gunmu geçmeyecek🤗
Minikayak24 Ayazmom_ son 80 99 dan sonra baya hızlı geçiyor bazen geçiyot bazen geçmiyor uygulamaya girmemeye çalışıyorum geçsin😂
e_blue_sky_a Ayazmom_ 15+4üz. Daha dün Allah im düşük olmasın 12olayım diye dua ediyordum. Şimdi hergun Bi gün daha nasıl da hızlı geçiyor. Artık bebeğimi kucağıma alacağıma inanıyorum ve çok heyecanlıyım
_Buse_0505 Ayazmom_ bu haftalarda çok fenayım benim de uygulamaya göre 80 gün ama sezeryan dusunuyorm daha az bı zman kaldı 🥺Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin