Minellam bende de şu fazlalığı vardı. Hatta kesin şeker dediler test yaptırdım. Şeker çıkmadı çok şükür, o aralar sadece fazla hamur işi ve beyaz ekmek tüketiyordum. Çavdar ekmeğine döndüm ve 2 dilimi geçmedim biraz diyet yaptım suyu normale döndü bir de sabahları bol bol su içmemi önermişti diyetisyenim. Sizde bu aralar fazla kaçırdıysanız ekmek türevlerini ondan olmuş olabilir.