alynayn Kızlar sabah 6,5 da hastanede olacağım.Tansiyon ve oğlumun tombik olması sebebiyle spinal anestezi ile sezeryan olacağım.Aranızda olan var mı ya da sizin ne kadar kaldı.Hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏🏻💙
alynayn Aleyna1461 38+3 de doğmuş olacak 28.haftadan beri erken doğum riskimiz vardı aslında nidicard kullandım bu geceye kadar,ciğer geliştirici iğne oldum derken 38 haftayı tamamladık.Kilosu en son 1 Eylül de 3780 di.Doktor zorunlu sezeryan dedi Bakalım yarın kaç kilo doğacak.😂
Elisa46 alynayn aminn🌸 Kaçıncı hafta sizin zorunlu sezeryana mi alınıyosunuz. Bizim bebeyede 2 hafta önde gelişimi dedi ama hala sezeryan falan bişey demiyor
alynayn Elisa46 benim zaten erken doğum riskim vardı tedavi ile 38 tamamladık kilosu da olunca en fazla 6 eylülü bekledi doktor