Feyzanr41 Papatya_00 bimden aldım gayet guzel 3 4 saat sıcak tutuyor daha fazla tutuyormu bılmıyorm tukettıgım ıcın soguk olrakta denedım sogukluguda gayet ıyı
elifsen Bebek için mi kendiniz için mi? Ben stanley kullanıyorum kendim için çok çok iyi. Kızıma e bebekten almıştım
Papatya_00 elifsen bebek için düşünüyorum bime yeni gelmiş relax marka mama için çok guzl duruyr ama kulanan olmadigi için almak istemedim
Papatya_00 Feyzanr41 bende bebeğim için almak istyrum kaç saat tutuyor acaba memnunmusun çocuk için mu kulaniyrsunz sizde
Feyzanr41 Papatya_00 hayır normal pıknık vs ıcın kullanıyorm ama cocuk ıcınde kullanılır bence max 5 6 saat sıcak tutar dıyebılem