peri5860 ay maşallah 25 haftalardan 40lara gelmişsin canım çok sevindim. Bende tansiyon ilacı kullanıyorum düzenli takip altındayım her hafta 24 saatlik idrar veriyorum kan değerlerime bakılıyor devamlı. Doktor gittiği yere kadar götürücez dedi ama erken doğum görünüyor dedi. Benim ilk gebeliğim çok üzüldüm ama sakin kalmaya relax olmaya çalışıyorum. Sen neler yaptın tansiyon yükseldi mi ilaç vs aldın mı canım nelere dikkat ettin tavsiyelerini bekliyorum ❤️❤️