Bende de aynı durum var hiç gecikmezdi 11 gün oldu test verdim negatif çıktı cuma günü doktora gidicem kasık ağrım çok oldu ilk geciktiği hafta ve regl ağrısı değildi bi tanıdığım 2 aylıkken öğreniyo bebeği ne kanda çıkmış ne idrarda belirsizlik çok kötü maalesef :(