Burcin-13 deletedmom6295 birde şunu merak ediyorum bilginiz vardır belki bebeğin suyu falan iyi demişti şeker yüksek olduğunda yada bu düzenli bi şeker artışı olduğunda sıvının fazla olması gerekmez mi?
deletedmom6295 Burcin-13 su fazlalığı her şeker hastasında olan bir durum değil semptomlardan sadece biri
Burcin-13 deletedmom6295 1 gün dikkat etmeyle 104 ölçtüm sabah aldığım cihazla şimdi aslında daha mı düşük benim şekerim😄