NefesssVeAnnesi bence gayet iyi zaten en fazla 3 ii son haftalar da da bebek daha kilo alıyor aslında bunların çoğu kilo değil bebekler deki şişkinlik 4 kilo doğup doğumdan sonra 3 e düşen de var 2 kilo doğup doğumdan sonra 4 e çıkan da önemli olan doğumdan sonra toparlanması iyi beslenil mesi doyması zaten doktorlar da 3 e kadar ideal diyo fazla şişkinlik olursa doğumda zorlaşıyor bazıları mecburi sezeryan bile oluyor benim ilk oğlum 4 e yakın doğdu kemik yapımda dardı doğum yapana kadar parçaladılar beni şimdide diyorum inşallah ideal bi kilo da olur