Sureyya-A ben hareketlerini hep asagida hissettim gebelik boyu, ayakları özellikle hem vajinaya doğru hem leğen kemiklerimin içine vuruyordu basıyordu falan eller bile göbek deliginde harket ediyordu, karnım da hep asagida idi zaten
Ama ne zaman baş aşağı döndü hareketlerini bu sefer yukarı da hissetmeye başladım bu sefer ciğerlerime doğru tekmeliyordu
Siz bebeğin asagida olduğunu mu hissediyorsunuz, yoksa hareketlerini mi aşağıda hissediyorsunuz ?