Ecemnm Evpe ben pek bilmiyorum ama arkadaşımin cocuguda çok gazlı artık hiç uyumuyordu spya götürdü masaj ve su çocuğu çok rahatlati bir süre bebeği kendine gelmişti
seizetheday Evpe her damla iyi gelmiyor her bebeğe bence doktorunuzla konuşun bir de ılık duş hamak da çok iyi geliyor rahat oluyor ağlamıyordu ben de kimyon kaynatıp içiyordum eğer emziriyorsanız o da iyi geliyor
kadertugrul7 Evpe biz bir cok damla kullandik etkisini goremedik sadece metsilin etkisini gördük onu kullanirkende eczaneci bol bol sıcağa yakin duş aldir masaj yap suyun altinda sürekli demişti öyle öyle geçirmiştik suda baya rahatlıyordu