Özelde biz eşimle girdik birde bebeğin her yerine baktığı için doktor açısından da kalabalık girmemekte fayda var. Bebeği görmekten ziyade bebeğin uzuvlarına damarlarına her yerine bakıyor perinatologlar bakıyor genelde. İnşallah çok sağlıklı herşey yolundadır bebişinizin❤️🤲🏻