Cansel76 Kızlar 19+4hamileyim ama kasıkta ağrı ve kasılma var ne yapabilirim Allah korusun erken doğum habercisi mi
duriskonunannesi Cansel76 lekelenmem olmadığı sürece korkmana gerek yok yine de için rahat olsun diye doktorunla görüş genellikle magnezyum yazıyorlar
Cansel76 duriskonunannesi lekelenmmem yok dün doktordaydım korkulacak bişi yok dedi ama şu lanet olası google psikolojimi bozdu ve magnezyum kullanıyorum o olmasa napardım ben
duriskonunannesi Cansel76 Google amcaya bakarsak kanser bile cikabiliyoruz , doktorun bariz belirttiği riskli bir durumun yoksa ,lekelenmen yoksa ,dinlenmeyle geçmeyen ağrılarsa bunlardan endişe etmelisin geri kalanı standart gebelik akışı
duriskonunannesi Cansel76 gebelik ve annelik delilik işi zaten çocuk doğunca da gördüğün her anormal şeyleri araştırıyorsun kesin benim çocuğumda bu var bu yüzden diyorsun bazen sadece öyle olduğu için öyle olabiliyor ,tüm bunları yaşadım ve 2. Kere yaşıyorum gerçekten anormal durumu anlarsın öyle araştırmayla bulmazsin ☺️
Cansel76 Nur_00 kasıklarda ağrı oluyor anlamıyorum ki bebek mi toplanıyor ya da enfeksiyonum var ondan mı anlamadım bi türlü
Mlk2304_ Cansel76 ultrasonda kasılma vs çıktı mı , lekelenme su gelmesi olmadığı sürece sıkıntı yok. Doktorunla konuşup progestan kullanmaya başlayabilirsin o rahatlatır