Kızlar nasip olursa sezeryan olacağım bugün kararlaştirdik 10 Ekim gibi duruyor..Ama ben hastanede doğumdan ilk çıktığımda normal pijama takımı mi gecelik tarzı bişey mi hangisini giyeceğim daha doğrusu hangisi giyilir rahat edilir bilmiyorum ilk gebeliğim yardımcı olur musunuz