Srnkrdnz merhaba ben 25 ağustosta yaptırdım. 1000 tl ücret ödedim. toplam 25-30 dk kadar sürdü. doktor pek bir şey anlatmıyor. cinsiyeti söyledi bi kaç da soru sordu. ilk 20 dk dan sonra eşimi de içeri aldı. 1 tane renkli fotoğraf 1 tane cd ve rapor verdi. memnun kaldım ben tavsiye ederim. randevu bulabilseydim üniversiteye gidecektim. ama orası hiçbir foto ya da görüntü vermiyor, eşi de asla içeri almıyor. hiçbir bilgi de yok sadece rapor alıp çıkıyosunuz. yine de isterseniz oraya gidin çünkü orda perinatoloji, güneş tıpta radyoloji uzmanı bakıyor.