Snyaydm Merhaba kızlar addet günümden 5 gün geçikti sizce şimdi gebelik testi ve kanda cıkar mı yoksa beklemeli miym biraz daha lütfn dua edn bu sefer hamile kalmış oluyum 💕🙏
funnymummy Snyaydm geç döllenme felan olmadıysa çıkar tabi nasıl dayandınız o kadar umarım olumlu sonuçlanır
Merve3444 Snyaydm çıkar tabı ben adet olmam gereken gün olmayınca ertesi gün hemen test yaptım ıkı tanesınde de çıktı kanda beta 84 çıktı
Sermec27 Snyaydm mutlaka çıkar eğer geç yumurtlama olmadıysa ben hep adetlerden önce öğrendim gebeliklerimi
Aselikoo Snyaydm tabiki cikar gecikme basli basina bi belirtidid zaten duzenli adet goruyorsaniz tabi kandada cikar idrardada
Snyaydm Kızlar şöyle söylüym size adet tarihme 1 hafta fln kala hep beyaz ve hafif sarımsı ve yapışkan akıntm oluyordu