birheyecanlikizannesi Sevgili kış anneleri, doğumdan sonra hemşireye vereceğiniz kıyafet setinin içine neler koymayı düşünüyorsunuz? -zıbın, tulum, eldiven, şapka, penye battaniye yeterli mi sizce yoksa üşür mü?
Sevdayaz birheyecanlikizannesi oğlum ocakta doğmuştu standart hastane çıkışı vermiştim gayet yeterliydi. Hastane odasını bebeğe göre ayarlıyorlar içiniz rahat olsun. Bizimkiler üşür diye sarmışlardı hatta hemşire gelip kızdı oda ona uygun çok sarmayın hasta olur diye😂
Evremoz birheyecanlikizannesi hastane seti için ben de kalın aradım ama hepsi standart kalınlıkta, ben de normal bir tane aldım yanına kışlık tulum ve battaniye eklerim çıkışta giydiririm diye düşünüyorum
Harvicell birheyecanlikizannesi zıbın alt üst takım eldiven şapka penye battaniye . Odalar sıcak olur diye düşünüyoeum . Çıkışta da kalın bir battaniye örterim pusetin içinde olacak onu nasıl yaparım bilmiyoeum ama 🧐 2. Hamileliğim ama ilki mayıs sonu bebesi ☺️