Askimiz ben hiç hissetmedim daha 😔sizinde Mayıs başımı bekleniyor doğum bizim 7 Mayıs ama Sezeryan olduğu için gün verecek ben neden hissetmiuorum yaa kalp atışları falan da iyi gelisimi de iyi ultrason da görüyorum hareket ediyor ama ben hissetmiyorum