Birşey danışmak istiyorum kızlar, sezeryan diye kararlaştırıldı mesela gün verildi. Fakat aniden sancı gelip hastaneye gittiğimiz zaman normal doğuma almıyorlar değil mi nasıl oluyor çünkü kendi doktorum izinde, acil müdahale olduğunda başka hastaneye gideceğim. Riskli normal doğum olamaz dedi doktorum mesela. Gideceğim yere doğum sezeryan olacak mı demeyelim? Nasıl ilerliyor süreç acaba?