Adapte34
38+4 deyiz 2900 bana da düşük geldi 100 gr almış bu hafta ama normal doğum istediğim için normal çok kilolu olsa doguramazsın dedi. 36. Haftada benim de 2500 dü ben ondan sonra muz,kaşar,et,süt ağırlık verdim ama etki etmedi. 🤷♀️ Geçmiş olsun bu arada inşallah birşey yoktur sağlıkla kucağına almak nasip olsun ❤️