38+2 . Öğleden önce arada gelen sancılarım vardı yattım dinlendim. Beklemiyordum doğum olacağını. Öğleden sonra 10 dk da 1 olmaya ve 1 dk devam etmeye başladı. Ben sancı sıklığımi takip ettim ve artık doğum sancısı olabilir diye düşündüm. O arada Meryem Ana otunu suya koydum. Ne suyum gelmisti ne nişanim . Sadece sancı vardi. Ilık bir duş alıp hazırlığımi yapıp bulunduğum yerdeki şehir hastanesine gittim. Acilde acilmam olduğunu söylediler ve yatış yaptılar. Saat 18:10 gibi odama geçtim. Nst ye bağladılar sancım yüksek çıktı. Sonra yürüdüm odada. Suyumu patlattılar ve doğumum başladı. Kendimi doktora bıraktım ve onun söylediklerini yaptım saat 19.30 gibi bebeğim kucagimdaydi. Kolay bir doğum oldu.pozitif düşüncelerle girdiğim hastaneden pozif olarak ciktim. Şuan evdeyiz. Allah isteyen herkese nasip etsin. ♥️