Defne_e hamilelik öyle bir şey ki bitti derken yeninden semptomlar başlayabilir, çünkü kişiden kişiye değişiyor. Benim mesela 15 de falan hafifledi ama hala ara ara oluyor bazen yoğun. Çok takılmayın tansiyon yüksek değilse tuzlu krakerle su ile bastırın, birde aç kalmayın, aç olunca 2 kat bulanır, mideniz neyi kaldırıyorsa onu yiyin, yoğurt çorbası bana şifaydi, içine bolca nane koyun.